Assalamualaikum ,




Assalamualaikum semua pembaca and ahli2 Gegirlz Only yg disayangi :)

hari ni , saya GO kakteh a.k.a wanie pulak yg nak merepek ! , hehe . bkn apa sbb lama sgt x bukak blog gegirlz nih . almaklumlah org buzy la katakan , wkakakka . ahaaaaa . ok meh skit aku nk cerita pasal latest news about GO , haha . fisrtly aku nk ckp psl layout our blog nih . haha ,

haaa , apa pendapat anda semua ? hehe , ok x ? :DD comey kan comey kan ? ngeee , tgk la sapa yg edit neh . ! akkakkakaka . tp nih x siap lagi neh . baru 2/4 yg siap . byk lagi nk kena buat nih , hehe . apa2 pon . kalau cantik ek x . yg blogwalking tuh . sila silalah comment dekat shoutbox kami yah ! kami juga perlukan komen dari anda semua . hehe , 

second , aku nk ckp psl konflik yg terjadi antara ahli GO , bkn ada apa pon ,. mmndangkan aku dgn depa nih dah x satu skolah , aku xtaw la apa yg dah jadik . dengaq cita ada konflik skit . tp alhamdulillah , aku tgk semua dah baik baik . wah , bahagia aku . hehe , aku tyme kt skolah sana . selalu teringat kt GO neh . xcaya , tanya kwn2 aku kt SAKBA nuh , penuh ketas aku tulis kesah kami semua :) ouchh , aku rindu gila masa lepas PMR dgn depa nih . huhu , * lari tajuk ni , haha .

ok ah , sampai situ dlu aku merapu , then , esok2 . aku atau other GO members update post latest keyh ! :) blogwalker , leave your comments kt shoutbox kayh !


bon voyage ,
wanie PaXa :)




Suka ? Like , Comment and Follow kami ok ?

No comments:

Post a Comment